Freshhh

Megrendelő: Mol Group

A MOL Freshhh és Growww programjai 2014-ben elnyerték az amerikai ERE Recruiting Excellence Award díját.

1

Kihívás

Több mint 40 országban működő olajipari nagyvállalatként a MOL-nak a legjobbakra van szüksége. Ezért nem elég pusztán a hagyományos toborzási eszközökre támaszkodnia ahhoz, hogy a tehetségeket megtalálja.

2

Megoldás

Miután a cég megalkotta a Freshhh koncepcióját, beszállítónak az Intersim csapatát választotta. A játékban a résztvevők maguk is olajmágnásokká válnak, hiszen a 3 fős csapatok célja, hogy sikeresen irányítsák saját olajipari vállalkozásukat az adott földrajzi és gazdasági lehetőségeknek megfelelően. A világ több, mint 70 országából érkező egyetemista hallgatók számára nem könnyű a feladat, hiszen ismerniük kell az iparági technológiákat és az üzleti stratégiai irányítás alapvetéseit is. A program hátterében az Intersim egyik grandiózus fejlesztése áll. 2012 óta tökéletesítjük azt a játékmotort és felületet, mely segítségével 20 virtuális éven keresztül egy, elsősorban a downstream tevékenységre fókuszáló olajvállalat irányítása a feladat.

3

Eredmények

A finálé résztvevői közül számos fiatal található ma a MOL vezetői között.

Projektjeink