1
Kihívás
A MOL piaci pozíciójának erősítése érdekében úgy döntött, hogy bővíti kutatási erőforrásait . Ezért 14 országban kijelölte azt a 20 egyetemet, ahonnan szeretne megfelelő szakmai utánpótlást nyerni. Már csak az volt a kérdés, hogyan tudja a legjobbakat kiszűrni.
2
Megoldás
Arra kaptunk megbízást, hogy egy olyan játékot fejlesszünk, mely valós információkon és adatokon alapul. A program virtuális módon végigvezeti a célcsoport szereplőit a kutatási és termelési tevékenység (Exploration & Production – E&P) fázisain. Egy előre kijelölt terület földtani kutatásai és annak eredményei alapján feltáró fúrásokat indíthatnak, majd kitermelésre alkalmas olajkészletet fedezhetnek fel. Ennek lebonyolítása érdekében pedig sokrétű mezőfejlesztő beruházásokba kezdhetnek. A játék a szakmai döntések háttere mellett 3D vizuális élménnyel is segíti a megértést és növeli a felhasználói élményt. A magas pénzjutalom mellett a vállalat 1 éves képzési programot indít a legtehetségesebbeknek, ennek végén pedig meghatározó vezetői pozíciót is felkínál számukra.